a

Facebook

Twitter

کپی رایت 2015 موسسه حقوقی و داوری حامیان عدالت راشنو.
تمامی حقوق محفوظ است.

10:00 - 20:00

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه

09135824743-09139984682

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

تلگرام

جستجو
فهرست
 

نتایج اولیه هشتمین فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی فردا اعلام می‌شود

خانه > اخبار  > اخبار قوه قضاییه  > نتایج اولیه هشتمین فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی فردا اعلام می‌شود

نتایج اولیه هشتمین فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی فردا اعلام می‌شود

در این مرحله پذیرفته‌شدگان سه برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می‌شوند

نتایج اولیه هشتمین فراخوان متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مراکز استان‌ها پنجشنبه ۱۸ بهمن‌ماه از طریق سامانه عدل‌ایران منتشر می‌گردد.

به گزارش اختبار پیش تر اعلام شده بود که نتایج این آزمون حداکثر تا ۱۵ بهمن اعلام خواهد شد.

بنابر اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، در این فراخوان بیش از ۹ هزار متقاضی از سراسر کشور شرکت داشته‌اند که پذیرفته‌شدگان مرحله نخست با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده، از بالاترین امتیاز کسب شده تا سه برابر ظرفیت هر مرکز استان خواهند بود.

متقاضیان در صورتی که به نتایج این فراخوان اعتراض داشته باشند، می‌توانند ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار نتایج، صرفاً با مراجعه به سامانه عدل‌ایران به نشانی www.adliran.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

پذیرفته‌شدگان مرحله نخست در صورتی که پس از بررسی مدارک و مصاحبه علمی و تخصصی واجد شرایط نهایی تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی شناخته شوند، جهت اخذ پروانه دفتر معرفی خواهند گردید.

متقاضیان محترم توجه باید داشته‌ باشند که سامانه عدل‌ایران تنها مرجع اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به شکایات نتایج فراخوان خواهد بود، لذا از مراجعه حضوری و تماس تلفنی با کارشناسان اداره کل خدمات الکترونیک قضایی جداً پرهیز نمایند.

جزئیات مراحل بعدی این فراخوان و زمان ارسال مدارک پذیرفته‌شدگان مرحله نخست به دادگستری‌‌های استانی، متعاقباً از سامانه عدل‌ایران اعلام خواهد گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید