a

Facebook

Twitter

کپی رایت 2015 موسسه حقوقی و داوری حامیان عدالت راشنو.
تمامی حقوق محفوظ است.

10:00 - 20:00

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه

09135824743-09139984682

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

تلگرام

جستجو
فهرست
 

نتایج بررسی اولیه مدارک متقاضیان تأسیس مراکز مشاوره خانواده سال ۹۷ مشخص شد

خانه > اخبار  > اخبار قوه قضاییه  > نتایج بررسی اولیه مدارک متقاضیان تأسیس مراکز مشاوره خانواده سال ۹۷ مشخص شد

نتایج بررسی اولیه مدارک متقاضیان تأسیس مراکز مشاوره خانواده سال ۹۷ مشخص شد

مهلت رفع نقص پرونده‌ها تا ۲۱ بهمن ۹۷ ادامه دارد

نتیجه بررسی اولیه مدارک متقاضیان تأسیس مراکز مشاوره خانواده مشخص شد.

مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای از مشخص شدن نتیجه بررسی اولیه مدارک متقاضیان عضویت و تأسیس مراکز مشاوره خانواده خبر داد.

ب در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع می‌رساند افرادی که در فراخوان ثبت نام بدون آزمون عضویت و تأسیس مراکز مشاوره خانواده اقدام نموده و مدارک خود را نیز طبق آگهی منتشره برای مرکز مشاوران، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه ارسال نموده‌اند می‌توانند با مراجعه به این آدرس نتیجه بررسی اولیه مدارک خود را مشاهده نمایند.

در صورتی که پرونده متقاضی دارای نقص باشد، لازم است از فرم “نتیجه بررسی اولیه مدارک ارسالی به اداره مراکز مشاوره خانواده” پرینت گرفته و به همراه موارد نقص اعلامی حداکثر تا تاریخ ۲۱/‏۱۱/‏۱۳۹۷‬ حضوراً به مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه به نشانی تهران – خیابان نلسون ماندلا (آفریقای شمالی) کوچه گلفام – پلاک ۵۴ – طبقه دوم، تحویل نمایند. عدم مراجعه و تکمیل مدارک به منزله انصراف بوده و پرونده راکد خواهد شد.

گفتنی‌ست آگهی جذب اختصاصی متقاضیان عضویت و تأسیس مراکز مشاوره خانواده در آذرماه و به منظور اعطای «پروانه مشاوره خانواده» در حوزه‌های روانشناختی، مددکاری اجتماعی، مشاوره حقوقی-مذهبی و «مجوز تأسیس مرکزمشاوره خانواده» منتشر شد.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید